خوزستان در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۸ نماینده استان است. ثبت‌نام از نامزدها در حوزه‌های انتخابیه، اهواز، آبادان، 

اندیمشک، ایذه و باغملک، بندر ماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز و رامشیر، شادگان، شوش، 

شوشتر و مسجدسلیمان از صبح امروز آغاز شده است.

 انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان در تاریخ ۷ اسفند ۹۴ برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۸ آذرماه ۹۴ به مدت یک هفته تعیین شده است 
http://www.shushtarnews.ir/files/9402/192491215926d10.jpg

 استان خوزستان تا تاریخ هفت اسفندماه امسال که زمان برگزاری انتخابات است بیش از سه میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد حق رأی دارد. همچنین دو هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در خوزستان پیش‌بینی‌شده و عملیات اجرایی انتخابات با همکاری بیش از ۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی انجام می‌شود.

 * فریدون حسنوند استاندار سابق بوشهر و نماینده سابق اندیمشک با حضور در فرمانداری اندیمشک در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

 * علی عماد معاون سابق استاندار خوزستان با حضور در فرمانداری اهوازی برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کرد.

 * جواد کاظمی نسب الباجی رئیس سابق شورای شهرستان اهواز با حضور در فرمانداری اهوازی برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کرد.

 * خلیل حیات مقدم نماینده سابق ماهشهر در مجلس با حضور در فرمانداری ماهشهر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه نام نویسی کرد.

 * مصطفی مطور زاده نماینده سابق خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات مجلس از این حوزه نام نویسی کرد.

 * یونس محمدی نماینده سابق خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات از این حوزه ثبت نام کرد.

 * سید جواد ادریس پور رئیس سابق شورای شهر خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

 *سید محمد مولوی معاون سابق فرماندار و رئیس سابق آموزش و پرورش آبادان با حضور در فرمانداری آبادان برای شرکت در انتخابات از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.