خط قرمزهای رهبرانقلاب در بررسی جمعبندی مذاکرات هسته ای رعایت شود/41نماز جمعه در استان خوزستان برگزار می شود
آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: باید خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند در بررسی جمعبندی مذاکرات هسته ای رعایت شود.
آیت الله جزایری در گفتگو با رهیاب:
آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: باید خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند در بررسی جمعبندی مذاکرات هسته ای رعایت شود.
آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص جمعبندی مذاکرات هسته ای اظهار کرد: باید خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند در بررسی جمعبندی مذاکرات هسته ای رعایت شود.

  وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون سیاست های نظام در قبال امریکا گفت:همانطور که رهبر انقلاب فرمودند سیاست ما نسبت به آمریکا تغییری نخواهد داشت چه توافق بشود چه نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با تاکید بر اهمیت نماز جمعه افزود:این روزها سالگرد نماز جمعه در کشور است ، نماز جمعه فریضه بزرگ الهی است که خداوند در قرآن سوره ای در رابطه با آن نازل کرده است که در آن تاکید کرده مردم کارهای دنیایی را کنار بگذارند و در نماز جمعه شرکت کنند.
آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد:  شجره ی طیبه نماز جمعه گسترش پیدا کرده است، روز اول یک نماز جمعه شکل گرفت و الان حدود 800 نماز جمعه در سطح کشور برگزار می شود.

ایشان با اشاره به تعداد برگزاری نمازهای جمعه در استان خوزستان گفت:در خوزستان حدود 41 نماز جمعه برگزار می شود ولی هنوز هم خیلی کمبود داریم و عقب هستیم .